Invata impreuna cu Bufnitel si prietenii lui despre mediul inconjurator!

Invata impreuna cu Bufnitel si prietenii lui despre mediul inconjurator!

19 decembrie 2010

Ce are de spus Domnul Bufnita!

Salut copii care sunteti prieteni cu Bufnitel! De abia astept  sa va spun ce cred eu despre invatacelul meu. As putea spune mii si mii de adjective. Dar nu am timp de asa ceva, trebuie sa va spun o poveste care pe mine ma inspaimantat enorm de mult!

Eram la academia mea si citeam o carte. Imediat s-a deschis usa si in fata mea a aparut o fantoma!! Era tare infricosatoare si a inceput sa spune BUUU-BUUU! Ce sperietura am tras! Oh, Doamne! Atunci am zburat pana aproape de tavanul bibliotecii, caci uitasem ca fantomele pot zbura! Desigur, aceasta a venit dupa mine! Nu stiu cum s-a intamplat, dar fantoma avea aripi de bufnita, iar ochii semanau cu a lui Bufnitel! Ee, atunci mi-am strans inima in dinti si am tras de pelerina cea alba cu care se invelea, desigur cum banuiam eu, Bufnitel! Ce m-am suparat! El inca mai tine minte acea noapte! Bufnitel si-a cerut scuze, dar nu am mai stat la taclale deoarece un soarece a intrat pe usa, iar eu lesin cand vad un soarice! Am crezut ca este o noua farsa de-a invatacelului mei cel obraznic, dar nu era. Bufnitel l-a alungat cu aripile! Ce mi-e dor de acea clipa cand Bufnitel s-a facut, aproximativ de ras! :))
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu