Invata impreuna cu Bufnitel si prietenii lui despre mediul inconjurator!

Invata impreuna cu Bufnitel si prietenii lui despre mediul inconjurator!

19 decembrie 2010

Cunoaste-i si pe prietenii mei!!!

Salut! Nu vrei sa-i cunosti pe prietenii mei? Cred ca vrei cu adevarat sa-i cunosti! Ei ma ajuta la greu ("Prietenul la nevoie se cunoaste") si ma invata lucruri noi! Am petrecut multe clipe amuzante si periculoase impreuna! Am salvat mici vietati de la moarte (cum ar fi acea veverita care  era sa cada din copac, saracuta)! Acum iti voi spune ceva despre fiecare prieten de-al meu!

 El este maestrul meu: Domnul Bufnita. Este foarte intelept si el ma invatat toate lucrurile pe care eu le stiu! Domnul Bufnita traieste intr-un stejar batran! Dupa cum puteti vedea in imagine, el are si ochelari! Citeste foarte mult! Are o intreaga biblioteca de unde toate bufnitele imprumuta carti! Cateodata se mai incurca si ne spune noua, invataceilor, lucuri gresite, cum ar fi: melcul este cea mai inceata fiinta, dar cu toti stim ca este steaua de mare! Ce ar fi sa ascultati unele povate de-ale maestrului mei! Cu siguranta va vor fi de ajutor, sunt sigur!




    El este Coco, fratele meu! Tot timpul este imbufnat si nu stie sa-si pastreze lucrurile in stare perfecta pentru ca are obiceiul de-ale arunca din copac cand se plictiseste de ele! Nu vrea sa invete sa citeasca si sa scrie, de aceea nu are note bune la academie! Coco este taree incapatanat si nu respecta absolut nici o regula! Oh, saracul meu fratior, oare ce o sa se aleaga de el?


Ea este sora mea! Pe ea o cheama Ally! Stie foarte bine sa zboare si este o maestra a zborului gratios! Este mai mica ca mine si este mezina familiei!  Acum locuieste cu mine pentru ca nu are unde sa doarma si sa-si petreaca timpul. Ca sa fiu sincer, va spun ca este mai inteligeanta decat mine, chiar daca pe mine ma proreclesc Smart! O iubesc pe sora mea! Chiar daca mai am un frate, tot pe Ally o iubesc mai mult caci e mai buna la suflet!

  
Ea este prietena mea, Grace. Este foarte ordonata si inteligenta. Ma ajuta de multe ori  sa fac curat in scoarta mea din copacul in care traiesc! A luat multe premii si medalii la academie pentru ca este o buna matematiciana. Rezolva si cele mai grele probleme! In fiecare dimineata zboara si face exercitii sportive pentru a fi in forma maxima! Nu stiu ce m-as face fara Grace!  


 Ea este Maddy! Este cea mai cool bufnita din zona in care locuiesc! Este pasionata de moda si toata noaptea merge la cumparaturi. Ea locuieste intr-un copac tanar si este felicitata cateodata la academie din cauza notelor bune pe care le are. In fiecare iarna merge la patinoar si ne da noua, bufnitelor, lectii de patinaj. Imi amintesc acea aventura cand am invatat sa patinez gratios, chiar daca nu este in firea mea. Pot spune despre Maddy ca este foarte amabila, draguta si jucausa!


Acestia sunt prietenii mei cei buni! Sper ca ti-a facut placere sa afli mai multe informatii despre ei!                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu